همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

فارس سینما-گزارش تصویری از تمرینات والیبال هنرمندان با حضور:محسن افشانی,مسعود روشن پژوه,علی ضیا,جواد عابدی,فرشید فهیم و…

  

برای دیدن عکسها در اندازه اصلی عکسها را ذخیره کنید

==========================

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان

 

عکسهای جدید بازیگران در تازه ترین تمرینات والیبال هنرمندان



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت19:26---11 آذر 1393
سلام منم 14 سالمه و حدود 5 ساله دارم والیبال کار میکنم وبت هم خیلی مفیده
اگه میشه در مورد خطاها هم مطالبی رو بذار
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی